יום שני, 18 בספטמבר 2017

44 עובדות על אמא לכבוד יום ההולדת. מאת: ליה אלדר


44 עובדות על אמא; מאת: ליה אלדר

1. קוראים לאמא דור

2. היא הולכת לאלונה המניקוריסטית פעם בשלושה שבועות

3. חולה על שמלות

4. היא כבר ממש מוכנה לתיק של שנאל 

5. היא סתם קמצנית

6. היא לא קמצנית היא חסכנית

7. היא חושבת שהיא מצחיקה

8. גם בעלה חושב שהוא מצחיק

9. יש לה שלושה ילדים

10. אפשר להגיד שהבת הבכורה היא המוצלחת😜

11. ההורים שלי הם הוכחה לזה שלזוג מכוערים יכול להיות בת מושלמת😜

12. הבת המושלמת זאת אני - טל

13. ת׳אמת היא לא מושלמת

14. יצא לאמא ואבא שלושה ילדים פגומים

15. אמא אוהבת לקחת את אבא לסרטים

16. אבא שונא ללכת לסרטים אבל מעדיף לא להגיד לאמא

17. אמא ואבא הולכים לסרטים לאחרונה כל יום

18. הסיפור של ליה הוא כמו סינדלרה

19. הורים מכשפים שמבקשים מהילדה לעבוד ולקלח את אסף כל ערב

20. אסף לא רוצה להתקלח

21. ליה ואסף הולכים מכות כל יום

22. לפעמים גם טל מתערבת 

23. אמא ואבא אומרים להסתדר לבד

24. טוב יצא לי החיים על פי משפחת אלדר ולא עובדות על אמא... אז בואו נמשיך...

25. אמא אוהבת לשרת את הילדים שלה

26. אבא אוהב את האוטו שלו יותר מאשתו

27. אמא לא אוהבת קניונים

28. אמא לא אוהבת בשמים

29. בקיצור אמא לא אוהבת כל דבר שהופך אותה לאישה מדי

30. תמיד הבית בקו ישר

31. הבית היה בקו ישר עד שקיילי הגיעה

32. אמא מאוהבת בקיילי

33. אמא לא מודה שהיא מאוהבת בקיילי אבל היא מאוהבת בקיילי!

34. אנחנו כמעט בסוף על תדאגו...

35. אמא חושבת שהיא בת 18

36. אמא בת 44

37. אופס זה היה סוד?

38. אמא עדיין מצטנעת בפני הסביבה, זה משהו שרק המשפחה תבין.

39. סליחה אבא 

40. רק עוד ארבע נשאר

41. תזכירו לי מתי אתם טסים שוב?

42. כדי שאני אתכונן לסיוט שיתחיל עם הגעגוע 

43. בקיצור אמא...

44. מזל טוב

 

 

נשלח מה-iPhone שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה