יום שישי, 24 ביולי 2015

המלקטות

המלקטות💐
אנחנו הנשים ידועות כמלקטות מצוינות ודואגות ללקט בשדות, בגינות ובכל מפגש עם נשים נוספות אנחנו ידועות בהחלפת חומרים ומידע האחת עם השנייה ובכלל מצוינות בהעברת "מטען" אינפורמטיבי.
כשאנו מלקטות מידע וצוברות אינסוף של חומרים מערכת הזיכרון שלנו נהפכת לסדרה שלמה של אנציקלופדיה, אבל לא לוקחות מספיק בחשבון שההצטברות הזו לעיתים גורמת לנו להרס, בלבול וגם כשאנו ממשיכות לעשות עבודת תחקיר  בזיכרון הפרטי שלנו אנחנו רק מרחיבות עמודים נוספים לאנציקלופדיה ואז אנחנו ממש אבל ממש עשינו עבודת ליקוט מצוינת......אבל צרפנו עוד כמה עומסים ממשפחת הפחד.

ולאן אני חותרת? בסך הכל אני מלקטת מידע לא רעה בכלל, יודעת על אנשי מקצוע מצוינים בזכות חפירות מוח נשיות, מתכונים לא רעים שתרמו לי מספר אימהות בגינה, איפה קונים את הלחמניות הטובות באזור שלי? ודרך אגב לא תתפסו אותי בלי תשובה על איזה רופא שיניים מומלץ לילדים? ואיפה שוטפים את הרכב ברחצה הכוללת פארק פעילות לילדים?
ואז קורה המשהו הזה שמצליח לערער לי את כל הלקט....
אחת מהשלישייה שלא סובלת מעודף או תת משקל אלא פשוט זקוקה לעוד כמה קילוגרמים וגם כמה סנטימטרים לגובה אשר יכולים להואיל לנו לשקט😍
מתייעצת עם הצייד שלי, מגיב בחצי חיוך ואז הולכים לדיאטנית (בלי הצייד) וכמובן אני מגיעה עם לקט של שאלות וחפירות ואז שולפת הדיאטנית מילה מוזרה לחלל האוויר מהז'רגון המקצועי הרפואי ואל דאגה גם מסבירה ...
ופתאום האווירה בחדר נהפכה בסך הכל מרצון ללקט כמה מתכונים רלוונטיים לאווירה חדורת חששות ופחדים, מה אני רוצה תוספת של 3 קילוגרמים לילדה לא חשבתי שצריך להגיע לתחקיר ובדיקות מקיפות ומילים לא ברורות....אימא'לה כדאי לברוח מהצפת המידע הזו.

וכשאני מגיעה לצייד אז הוא מסתכל עליי ואומר "אולי תעזבי את הילדה מה את רוצה ממנה? הכל בסדר", ובמשפט אחד הצליח לצוד את הפחד שלי מציון 10 בסולם הפחד ל- 0.
אז כן אלו הציידים לא מבינים למה אנחנו צריכות ללקט כל כך הרבה מידע ולצבור אינסוף של מאגר מילים. וגם הציע שניתן לילדה לאכול שומנים ונגמור את הסיפור.

אז כמלקטת אולטימטיבית גיליתי שהידע העצום הזה שנגיש בכל עת מצליח לקחת אותי קדימה טכנולוגית ואינפורמטיבית אבל אחורה ברגשות ובתחושות, אז מה עושה אותנו המלקטות שמלקטות וצוברות אינסוף מידע? כנראה שזה הכוח האמתי שלנו בהגנה, הכוח בללקט מידע אינסופי זו ההגנה הפרטית שלנו לבני הבית ולעצמנו, אנחנו צוברות את הכוח במידע רב שיש ברשותנו, וחביבי יש במה להתגאות...
אז שנמשיך ללקט ולאסוף מידע ויותר מזה שהליקוט יעזור לנו לצבירת הגנות וכוחות פרטים אבל שלא נשכח שלזה יתלווה גם הפחד.
אוי פחד כמה אי אפשר בלעדייך.
שבת שלום!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה