יום חמישי, 15 במרץ 2018

על האחת שבאמת העונג היה לי לנהל אותה.

לך יקרה מאד,

תודה. תודה על היכרות משותפת עם אדם המלא בטוב וניחן בסגולה אישית כאילו אצבע אלוהים נגעה בו. כן, ככה אני רואה אותך!

תודה. על כל מה שנתת ומה שידעת להעניק ללא תחום של גבולות והכל מלווה בקורטוב של חיוך מאושר, ועינים בורקות מסקרנות וללא כל מעצור של פחד מהלא נודע.  
יש בינינו פער של יותר מעשור וחצי של שנים ולא להאמין כמה אני למדתי ממך... קראתי גם את השורות הקטנות שאמרת, והצלחת להשאיר אותי כל פעם נפעמת מחדש מהאושר הפנימי שבך.

תודה. על מיקצועיות ומקצוענות של 201 אחוזים. כן, 100 אחוז זה מעט בשבילך.
ומהיום הראשון של הכרותנו עוד בראיון העבודה, היה קל לזהות את החדות, הבהירות, ההסתכלות הרוחבית, האינטליגנציה הרגשית, הטוב לב, השפע והמרחב האינסופי שאת נוכחת בו


תודה. תודה ותודה שנכנסת לי לחיים ועוד תודה שדרכך הצלחתי להכיר עוד צדדים בעצמי ולהסתכל בהם עם משקפיים ורודים יותר.

תודה. על הקשבה אינסופית שלך! היה לי העונג בנוכחותך וזאת בלשון המעטה...
אני מאחלת לך שתמיד תלכי אחרי הלב שלך, תקשיבי לראש ותאמיני שההילה שבך ושם למעלה מנווטים את דרכך נכון.
ותזכרי שכל הנוכחים הנמצאים לידך ובקרבתך זכו ויזכו בך ובענק. בחיי.
תשמרי על עצמך וזכרי אני תמיד כאן בשבילך!
באהבה ענקיתתת
דור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה