יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

התרגשות

התרגשות. אנו שואלים את עצמנו לא מעט על ההתרגשות ובכלל אודותיה וגם חווים אותה בורסיות שונות ומגוונות ולעיתים אנו מתבלבלים ומתרגמים את הרגש הזה להתרגשות למרות שזה היה קרוב אבל לא ממש שם, כלומר גם כשבאמת אנו עומדים בקרבה, בהשקה לעוצמה שנראת כהתרגשות וחושבים שזה הרגש במלואו מסתבר שהינו קרובים אבל לא ממש שם... כלומר זה לא היה זה. התרגשות היא גם מילה יפה אשר בתוכה מסתתר שורש ר.ג.ש ואז כשחווים אותה מחפשים תוצאות לחוויה כמו פרפרים בבטן, חיוך ״תירס״ כואב בשפתיים ועוד. וההבדל הוא כשאתה בחוויה אמיתית של הרגש הזה שנקרא התרגשות ולא מתעכב בלתרגם את החוויה ולאיזה עולם תוכן משתייך אלא סתם מרגיש את מה שקורה אז אתה חווה סוג של קטארזיס ריגשי. אצלי זה קרה ממש עכשיו בעת צפייה במשהו הזה...ופתאום דמעות של אושר יורדות לי מהעיניים ואז קיימת בי ההבנה שאני כנראה שם. ואם אני לרגע מתרגמת לעומק את הדברים אני מזהה במקביל לעינים הדומעות שלי גם את הדבר הנפלא הזה שנקרא לב, את מיקומו המדויק באזור החזה ובעיקר את מעלות הצלזיוס של חום הלב כאילו נוספו עוד כמה מעלות חום בחלל הלב, בינהם אבי העורקים, חדרי הלב, שסתומים וכל מה שמסביב, וכן זו התרגשות אמיתית. התרגשות שפתאום הכל נראה פשוט קסום ואיך אפשר לחוש אחרת כשהלב הוסיף מספר מעלות חום, העינים דומעות וההסתכלות שלך היא 100% חיובית על החיים. האפשרויות להתרגשות הן אינדבדואליות ואישיות ויכולות להיות שונות ומגוונות מאחד לשני, וזה כל כך יפה שכל אחד חווה אותה אחרת, האחד מפריחה של רקפות השני מהשקיעה והאחר סתם מתכנית טלוויזיה שעוררה שם משהו.  ואצלי החוויה האחרונה של ההתרגשות אותה אני מתארת היתה כשראיתי את שלושת הגמדים שלי עומדים בבמה ומופיעים כצוות הווי ובידור של אורחי המלון, זה פשוט ריגש אותי עד דמעות אושר אמיתיות ולא בשליטה.     כמה חשוב להינות מהרגשות הקטנים האלו שממלאים אותנו ופשוט יוצרים סל של חוויות רגשיות לאני הרגשי שנמצא בתוכי. ואיך בלי להודות... תודה לך התרגשות שכל פעם מחדש מצליחה לעלות במספר מעלות את חום הלב ומצליחה לתרגמם לדמעות של אושר, כמו מכונה במפעל שמתחילה בחומר גלם ומסימת במוצר מוגמר. ואצלנו במכונת הרגשות נותר רק לשמוח ולהודות על ההזדמנות הנדירה הזו. תודה לך התרגשות❤️

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה