יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

התרגשות




התרגשות.     התחתנו, נולדו לנו 3 ילדים ובכל ארוע כזה הבנו שהגענו לפסגת העולם, בהתרגשות.
אבל מאסלו, הגאון והידוע הציב איזשהו יעד בראש הפירמידה וקרא לה "מימוש עצמי״ ושם בראש הפירמידה מגיעים אלו שבאמת אבל באמת יודעים ומאמינים שיש בהם את היכולת הפיזית, הרגשית והקוסמואידיאלוגית או כל מילה מפוצצת אחרת...  לעבור את המסע הזה אשר כרוך בלטפס גבוה כמו המסע לאנפוארנה, לעשות סנפלינג מצוקי דרגות, להתמודד בטרקים קשים כולל ליווי העלוקות במהלך הטרקים. המבינים מי שהיו בטרקים במזרח. וכנראה גם יקנחו בטיפוס לאוורסט... הרי לא מספיק הקושי:)
ורק שעוברים את כל המסע הזה ורק את כולו בלי עצירות, בלי פסק זמן אז ורק אז כנראה שמגיעים לפסגה ההיא שסיפר לנו מאסלו ונקראת הגשמה עצמית.

אז כן, האיש שלי ורק שלי הוכרז אתמול 9/11/15 באופן רישמי כאחד שהצליח להגיע לפסגה המדוברת הזו והצליח להביא את עצמו למקום שכולנו שואפים אליו.
האיש שלי שכמעט עשור שלם נלחם בשיניים, ברגלים ובאין שערות על הראש שלו ובכל אמצעי אחר במסע הזה ולא ויתר לרגע אחד, הוכרז היום על ידי אחת החברות הבינלאומיות הידועות כהצלחה ועשה את זה.
מדהים וכמה מדהים לכתוב את זה.
האמת שאחרי מהלך כזה ממושך לא ברור לי למה לא מכתירים אותו כמלך העולם, כי מגיע לו ביג ביג טיים!!!
וכמה אני זו שיודעת מה באמת עבר עליו בכל רגע ורגע... וכל פעם שאלתי מחדש, מאיפה כוחות הנפש האלו? מאיפה?  וכנראה שיש שם במעמקי הנפש כל כך הרבה כוחות שמסוגלים לספוג הרבה מעבר.  לעניות דעתי, כל שפוי אחר היה בוחר לעבור לצד השני ואולי לוותר אבל משהו באחד השפוי שלי, האיש שלי, ידע בכל כולו ובאמונה מלאה של יותר מ 255 אחוז שהוא יצליח! שהוא יצליח!
אז כן, איש שלי, עשית את זה ובענק. והכי מגיע לך! באמת.
ואנחנו כאן מלאי התרגשות על הכל, כאילו נולד תינוק למשפחה:)  רק חבל שאתה לא כאן איתי ממש עכשיו וחייב היית לנסוע לפגישות אי שם רחוקות... שנוכל להרים כוסית לחיים וסתם לקשקש כמו שאנחנו אוהבים.
אז נחכה שתחזור...
וגם עוד משהו אם שכחתי להגיד... סחתיין עלייך!

ממני ושלך תמיד. אוהבת מלא.
(ואל דאגה, שאר ההשתפכויות כשנפגש. לא אחסוך ממך מילה אחת)
 
 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה